هوالحق

هوالحق
بایگانی

نفوذ از طریق افراد ضعیف ‌النفس!

يكشنبه, ۸ مهر ۱۳۹۷، ۱۱:۴۳ ب.ظ



کشتی ها به خاطر آبهایی که در اطرافشان آنها را محاصره کرده است، غرق نمی شوند بلکه به خاطر نفوذ آب به داخل آنهاست که غرق میشوند.

همه‌ی حرکاتی که دشمن در این چهل سال در مقابل ما انجام داده است پاتک انقلاب است. انقلاب، ریشه‌ی دشمن را از لحاظ سیاسی در کشور کَند، دشمن حالا مرتباً پاتک می‌کند و در هر دفعه هم شکست می‌خورد؛ اقدام می‌کند و نمی‌تواند [کارش را] پیش ببرد؛ به خاطر ایستادگی، به خاطر این سد محکم مردمی و ملی. این بار هم ملت با قدرت تمام به آمریکا و به انگلیس و به لندن‌نشین‌ها می‌گوید این دفعه هم نتوانستید، باز هم نخواهید توانست.۱

در طی سال های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، دشمن با راه اندازی جنگ تحمیلی و طرح دسیسه ها و فتنه های بزرگ و کوچک سعی در نابودی این انقلاب و برچیدن نظام اسلامی ما داشته است اما کشتی انقلاب، قدرتمندانه با لطف امام زمان علیه السلام و درایت و رهبری امام خمینی و امام خامنه ای همچنان سلامت در مسیر خود پیش میرود و بیداری اسلامی را به دیگر کشورها هدیه میدهد.
اما در سال های اخیر دشمن برای نفوذ هر چه بیشتر به این دژ مستحکم (حکومت شیعی_اسلامی ایران)، با استفاده از فضای مجازی، و راه اندازی هزاران شبکه و نرم افزارهای اینترنتی و کانال های تلویزیونی، با بمباران گسترده ملت با دروغ، تهمت و شایعه سعی و تلاش کرده است تا شاید بتوانند افکار این ملت بویژه جوانان را تغییر دهد.
او با استفاده از ابزارهای بسیار قوی چون تلگرام، اینستاگرام، توئیتر، فیسبوک و دیگر نرم افزارهای صهیونیستی، سعی در جذب هر چه بیشتر جوانان انقلابی ما دارد.

دشمنان با تولید و ترویج شبهات پیچیده و همچنین تولید محتواهای ضد عفت و حیا در این شبکه های صهیونیستی، به دنبال انحراف جوانان و نوجوانان مومن و دریدن پرده‌های حیا هستند و هر روز نه تنها بهمنی از مسائل ضد ارزشی و مخالف منافع ملی بر ذهن جامعه ما فرود می‌آورند، که آسیب‌های امنیتی فراوانی به کشور وارد میکنند. 
در واقع اهمیت اطلاعات یک کشور به اندازه اهمیت انبار‌های مهمات و آمار تسلیحات جنگی آن کشور است. 
 امروزه شبکه‌های ضداجتماعی_صهیونیستی، در همه ابعاد زندگی ما وارد شده اند و تمام مسائل مهم کشور در این شبکه‌ها بازخورد دارد و دشمن به راحتی توطئه های جدید طراحی کرده و نتیجه اقدامات ضد امنیتی خود را می‌بیند.

اینکه ما اجازه داده ایم تا دشمن از مسائل دفاعی ما آگاهی پیدا کند ظلمی بزرگ در حق این ملت مومن، عزیز و انقلابی است!

 چرا باید قوانین کشور، در فضای مجازی لگدمال شود؟!!
 با فیلتر این شبکه‌ها و نجس افزارهای صهیونیستی، در واقع منبع جاسوسی دشمن را که به رایگان در اختیار دارد، بسته ایم.
دشمنان قسم خورده این ملت طی این چهل سال اخیر تمام تیرهای خود را به سمت ایران پرتاب کرده‌اند اما بیشترین امیدشان به تیر نفوذ است که از مؤثرترین تیرهاست. گرچه سالهاست _به زعم خود_ مهره های نفوذی خود را در امور مهم قرار داده اند و منتظر رسیدن به پیروزی هستند. ولی به لطف خدا و صاحب امرمان همچنان با سر و صورت به دیوار خورده اند. اما این دلیل نمی شود که چشم خود را بر روی فتنه ها و ابزار نفوذ دشمن ببندیم!
امام خامنه ای فرمودند: هدف دشمن پس از شکست طرح براندازی و فتنه ۸۸، نفوذ است. نفوذ از طریق افراد ضعیف ‌النفس!

لذا نباید این فضای غیر قابل کنترل و غیر منضبط، در اختیار دشمن، رها شود؛ تا به ابزار نفوذ و سلطه فرهنگی آنان مبدل گردد. درست استفاده کردن از فضای مجازی می‌تواند یک ملت را به اوج برساند و در مقابل، می تواند آن ملت را ضعیف کند و زیر دست قرار دهد لذا باید تهدیدات فضای مجازی را جدی بگیریم.
راه اندازی شبکه ملی اطلاعات تنها راهیست که میتواند فضای مجازی ما را تا حدود زیادی از خطرات حفظ کرده و توطئه های دشمن را خنثی، و راه های نفوذ دشمن را سد کند. اما اینکه چرا دولتمردان ما اراده ای برای راه اندازی شبکه ملی اطلاعات ندارند سوالی است که باید پاسخگو باشند.
حال که بعضی از مسئولان ما اصرار دارند که راه های نفوذ دشمن همچنان باز باشد و آن را تعامل با دنیا می دانند! چه باید کرد؟ 

ملت مومن، مجاهد، مخلص و انقلابی ایران اسلامی! بدانید که اگر صبر و تقوا پیشه کنید. ولایتمداری، بصیرت، پایبندی به ارزش های دینی، استقامت، شهامت، اعتقاد به اسلام و ارزش های تشیع و بهره مندی از منویات مقام معظم رهبری را سرلوحه امور خود قرار دهید و دشمن را بشناسید و دشمنی ها و ترفندهای او را درست تشخیص بدهید، قطعا پیروز خواهید شد.
رهبر فرزانه و عزیز ما فرمودند:
 آگاه باشید و بدانید که این راه به هدف خواهد رسید؛ چون راه پیامبران و راه اوصیا و آرزوی مؤمنان صالح در طول همه‌ی زمان های گذشته است. ملت های دیگر به شما نگاه می‌کنند و می‌خواهند از شما بیاموزند.۲
آری!

با تمام دسیسه های دشمن و تبلیغات گسترده ای که طی این سال ها انجام شده است نتیجه اش رشد و پرورش جوانانی چون، شهید حججی عزیز و دیگر شهدای گمنام و مدافعان حرم که در دفاع از انقلاب اسلامی سینه سپر کردند؛ شده است.

این وعده ی الهی است و قطعا محقق خواهد شد و روسیاهی به زغال خواهد ماند...

هُوَ الَّذی أَرْسَلَ رَسُولَهُ بِالْهُدی‏ وَ دینِ الْحَقِّ لِیُظْهِرَهُ عَلَی الدِّینِ کُلِّهِ وَ لَوْ کَرِهَ الْمُشْرِکُونَ...

اوست آن که پیامبرش محمّد (صلوات الله علیه وآله وسلم) را با رهنمود و دین حق به رسالت فرستاد تا آن را بر همه ادیان فائق گرداند ، گرچه مشرکان آن را خوش نداشته باشند.۳

اتابکی

 

۱- امام خامنه ای ۱۹ دی ۹۶

۲-  ۷۰/۳/۱۴

۳- صف ۹

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۷/۰۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی