هوالحق

هوالحق
بایگانی

انقلاب را به دست نااهلان نسپاریم!

چهارشنبه, ۲۴ مهر ۱۳۹۸، ۰۲:۰۷ ب.ظ

نفوذ!

 

حسن روحانی 98/7/17 در جلسه هیئت دولت:
«به همه فرصت بدیم بزاریم همه در این اجتماعات شرکت بکنند. خب ما بهترین مجلس شورای اسلامی در تاریخ ایران مجلس اول ما بود بهترین مجلس! نمیدونم شورای نگهبانی نبود که بخواد اینجوری نظارت بکنه! (با حالت تمسخر) این همه دفاتر نظارتی نبود (با حالت خنده)! همه آمدند ثبت نام کردند از جناح های مختلف حتی منافقین آمدند ثبت نام کردند! منافقین حق ثبت نام داشتند. دفتر اونوقت دفتر هماهنگی که حالا اون همه روش حرف و حدیث بود ثبت نام کرد. نهضت آزادی ثبت نام کرد. جبهه ملی ثبت نام کرد. همه ثبت نام کردند. همه ی جناح ها همه ی احزاب. همه ی گروه ها. بهترین انتخابات داشتیم بهترین مجلسم داشتیم. اینقدر سختگیری نکنیم فشار نیاریم. فکر نکنیم ما این فیلتر رو هرچه تنگ تر بکنیم این قیف رو هر چه روش فشار بیاریم! نتیجه اش نتیجه مثبته! ...»

 

 

از نظر حسن روحانی بهترین انتخابات و بهترین مجلس مجلسی است که جریان نفوذی های مستکبرین شرق و غرب در آن حضور فعالی داشته باشند و به قول خودش حتی منافقین!
 البته منافقین، هم کاندیداهای آشکاری داشتند و هم کاندیداهای پنهان؛ که هنوز هم در بدنه نظام حضور داشته و دارند. براستی حسن روحانی که خود در انتخابات 92 و 96 رد صلاحیت گشت اما با رای ناپلئونی و صلاحدید شورای نگهبان به انتخابات رسید و این تریبون های یک طرفه را نیز از صدقه سر شورای نگهبان داشته و دارد، چرا باید تا این حد به شورای نگهبان بتازد؟!!
  وی در زمان تبلیغات انتخاباتی سال 96 در یکی از سفرهای خود به استان های غربی نیز گفته بود ما نیازی به شورای نگهبان نداریم و این کارها را به خود جوانان بسپارید! 
در سال 94 هم صراحتاً با لفظ میزان الحرارة سنجیدن نظارت شورای نگهبان را تمسخر و شورای نگهبان را به تبعیت از مر سلیقه متهم کرده بود. سوال مهم اینجاست که اگر سابقه حسن روحانی در توهین، تمسخر، هتاکی و زیر سوال بردن شورای نگهبان و دستگاه های نظارتی در جلوت چنین است در خلوت چه خواهد بود !؟

 

 اما در این میان دو تحلیل در عملکرد شورای نگهبان در مقابل حسن روحانی و همفکرانش وجود دارد: 
اول اینکه متاسفانه شورای نگهبان برخلاف تعهدات و وظایف ذاتی خود و براساس مصلحت سنجی های خطا، صلاحیت افرادی را در ریاست جمهوری و مجلس شورای اسلامی تائید کرده که نباید می نمود و نتیجه این تائید منجر به محضر انتخاب قرارگرفتن این افراد در مقابل مردم گشته است و تبعات چنین اقدامی نیز قطعاً روشن است. 
دوم اینکه این تائیدیه باعث غربال عناصر نفوذی در بدنه نظام مقدس اسلامی می گردد و افراد زاویه و مسئله دار در جایگاه مسئولیت خود، افکار خویش را نمایان و باعث بالا رفتن بصیرتِ مردم و واکسینه شدن نظام مقدس اسلامی در آینده می شود!


 در باب تحلیل اول باید گفت که شورای نگهبان، مجمع تشخیص مصلحت نظام نیست بلکه شورای پاسداری از نظام براساس مهمترین مصلحت یعنی حق و حقیقت است. شورای نگهبان چطور می تواند فردی را تائید نماید که قبل از انتخابات صراحتاً نظام را تهدید نموده بود که اگر به برادرم دست بزنید اعلام جنگ می کنم (به نقل از حجة الاسلام والمسلمین اژه ای) و یا در باب د صلاحیت گفته بود اولین اقدامم عدم برگزاری انتخابات توسط دولت خواهد بود! فلواقع سوال بنده از شورای نگهبان این است که چطور فردی با این وقاحت را دارای وجاهت دانسته است؟! و آیا مسئولیت وضعیت داخلی و خارجی کشور در حوزه اجرایی و تقنینی در دوره های مختلف و علی الخصوص مجلس لاریجانی و دولت روحانی را پس از تائید متوجه خویش میداند یا خیر؟! هرچند که حتی اگر نظام مقدس اسلامی شورای نگهبانی نیز نداشت (که همه کشورها چنین ارگان و نهادی را دارند) باز هم مردم نباید چنین افرادی را به عنوان نماینده خویش بر می گزیدند، اما این نمی تواند از عدم عمل به وظایف و تعهدات اعضای شورای نگهبان بکاهد. براستی شما از چه چیز خوف داشتید؟! از فتنه ای دیگر؟!
 زمانی که پدر معنوی این جماعت یعنی هاشمی رفسنجانی رد صلاحیت شد چه شد که برای ردصلاحیت شدن فرزند معنویش اتفاقی افتد؟! 
زمانی که احمدی نژاد ردصلاحیت شد و پیش خود فکر میکرد حالا برای خودش بدنه اجتماعی دارد و بر نظام فشار می آورد چه شد که برای حسن روحانی که مردم او را در کوچه و خیابان ... ... می دهند اتفاقی افتد؟! 


در تحلیل دوم نیز شورای نگهبان اجازه ندارد به امر حضرت امام عظیم الشأن خمینی کبیر (س) انقلاب را به دست نااهلان بسپارد و به امر امام خامنه ای نظام را به پرداخت هزینه های بیخود و گزاف دچار نماید آنهم در چنین پیچ تاریخی بزرگی! 
عزیزان شورای نگهبان! شما خار چشم دشمنانید و إن شاء الله خواهید بود و ماند، اما چه بد که شورای نگهبان به محافظه کاری که به امر امام خامنه ای قتلگاه
انقلاب است مبتلا گردد!
فقهای جلیل القدر و حقوقدانان محترم! هیچگاه عزم و اراده و روحیه انقلابیتان تحت تاثیر چنین القائات و تهدیدات پوچ و بی مایه ای قرار نگیرد.
 فَإِنَّ الْعِزَّةَ لِلَّهِ جَمِیعًا ...

 
سید مقداد صادقی
 98/7/17

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۷/۲۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی