هوالحق

هوالحق
بایگانی

رمان های التقاطی

جمعه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۸، ۰۴:۳۴ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

«إِنَّ الَّذِینَ یُحِبُّونَ أَن تَشِیعَ الْفَاحِشَةُ فِی الَّذِینَ آمَنُوا لَهُمْ عَذَابٌ أَلِیمٌ فِی الدُّنْیَا وَالْآخِرَةِ وَاللَّهُ یَعْلَمُ وَأَنتُمْ لَا تَعْلَمُونَ»

    کسانى که دوست دارند که فحشا در میان آنان که ایمان آورده ‏اند، شیوع پیدا کند، براى آنان در دنیا و آخرت عذابى پر درد خواهد بود و خدا مى‏ داند و شما نمى‏ دانید.

 

 

کافی است فقط احساس کنید که به داستان علاقه دارید تا به دنبال کانال های داستان های ادامه دار و یا رمان ها باشید، که البته با یک جستجوی کوتاه و چند ثانیه ای در شبکه های مجازی و مرورگرها به دنیایی از رمان ها وارد میشوید... تنوع دسته بندی های رمان ها به اندازه ای است که مخاطب را گیج و متحیر میکند؛ اما آنچه مسلم است این که مخاطبین غالبأ به سمت عاشقانه ها میروند، یا به اقتضای سنشان و یا به خاطر هیجانات روحی و جذابیت داستان ها...

در همان پارگراف و سطرهای اولیه ذهن و روح مخاطب، درگیر جملات و کلماتی می شود که گویا وظیفه دارند علاوه بر انتقال مفاهیم به خواننده، شیوه ای دیگر از زندگی و سبک نویی از اعتقادات را نیز انتقال دهند! اعتقادات التقاطی و درهم، درست و غلط با هم مخلوط شده و به زیبایی هر چه تمامتر به خواننده خورانده می شود!!!


هر چه جلو می روید؛ بیشتر غرق می شوید؛ به طوری که امکان خلاصی فکر و ذهنتان از جملات رمان نیست. بعد از اتمام هر رمان، به دنبال رمان جدیدتری هستید، و هر چه بیشتر می خوانید بیشتر نگاهتان به اطراف عوض می شود. دیگر انتظار از اطرافیانتان نیز به سبک رمان ها شده است.
گاها به دنبال انسان های چهارشانه که تیله های چشم هایشان سیاه و مژگان پر پشت و بلند دارند، هستید! در بین مذهبی ها و بچه هیأتی ها نیز به دنبال شش تیغه هایی هستید که به وقت خود نیز در مجالس رقص و آهنگ نیز خودنمایی میکنند!!!

این داستان ها اغلب برایتان دخترکانی را ترسیم میکند که موهایی بلند، بینی کشیده چشمان سیاه و نافذ که از قضا در همان نگاه اول شما را و هر مخاطب دیگری را جذب و شیدای خود می کند. همچون نارنج، دخترانی پاک که گاهأ دست در دست نامحرمان هم هستند و به آغوش همکلاسی ها و پسرکان پناه می برند. از قرار گویا از نگاه نویسنده های این رمان ها پاکی و صفا هیچ منافاتی با دست به دست شدن دخترکان با پسران و مردانِ غریبه و آشنا ندارد!!! و عجیبتر اینکه پسران مذهبی نیز! معشوقه هایشان دخترکانی هستند که با هر وزش باد شال هایشان به پرواز در می آید و موهای پریشانشان دل هر بیننده ی را به اغما می برد!

و در آخر نیز به خواننده چنین القاء می شود که جوانان مذهبی اگر شکست و ناکامی متحمل میشوند به خاطر اعتقاداتشان می باشد!!!


اینها تنها شمه ای از مغرضانه بودن و یا بی سر و ته بودن محتواهایی است که در فضای مجازی کشور اسلامی ما در حال انتشار است؛ رمان هایی که سه اولیت در غالب آن ها موج میزند: 1. تعریف جدیدی از دینداری و مذهبی بودن، 2 آزادی در روابط بین زن و مرد و متأهلین، 3 ایجاد ملاک های غیر واقعی برای افراد در دنیای واقعی و نگاه سراسر جنسی به مساله ازدواج... بسیار ناشیانه و جاهلانه است اگر همه ی اینها را اتفاقی بدانیم!!!


البته اینبار نیز قلم به دستانی انقلابی آمده اند تا با قلم هایشان زیبایی دین و دینداری و سبک زندگی اسلامی را به رخ نامردان قلم به دست بکشند و از حق نگذریم چه خوب توانسته اند. الحمدالله. خداقوت اجرشان با مولا...

اما این مساله، چیزی از وظیفه ی مسئولین کم نمیکند؛ مسئولین وزارت ارتباطات و ارشاد و تعیین مصادیق مجرمانه و... که با عمل نکردن به وظایف خود، زمینه ایجاد فحشا و فساد را در فضای مجازی فراهم کرده اند!!! گرچه این منجلاب فساد آخر روزی دامنگیر خودشان و عزیزانشان خواهد شد و براى آنان در دنیا و آخرت عذابى پر درد خواهد بود و خدا مى‏ داند و شما نمى‏ دانید. 

 اما ما جوانان انقلابی نمیتوانیم به راحتی از کنار این مسئله بگذریم. فضای مجازی به قدری مهم است که حضرت آقا فرمودند: "اگر من امروز رهبر انقلاب نبودم حتماً رئیس فضای مجازی کشور می‌شدم"1 و این اهمیت فضای مجازی را برای مقام معظم رهبری نشان می‌دهد. لذا از دستگاه قضایی کشور که اکنون صاحب مدیری انقلابی و کارآمد شده است، استدعا داریم! با چنین جرایمی که مستقیما جوانان و نوجوانان و آینده سازان این کشور را درگیر کرده است چه در فضای مجازی و چه در فضای واقعی برخورد کنند. حال که مسئولان مربوطه در خواب غفلت یا خیانتند! قوه قضائیه یا سپاه پاسداران به فضای مجازی ورود کنند و به پاک سازی این فضا بپردازند...

و من الله توفیق

 صدیقه سادات کشاورز

  1. 20/7/91

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۱/۱۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی