هوالحق

هوالحق
بایگانی

بسم الله الرحمن الرحیم

شاید ندانید!!!

آیا تا به حال به تاریخچه ی بیوتروریسم و اقدامات بیوتروریستی تاریخی دقت کرده اید؟! آیا می دانید مبنای تعریف بیوتروریست همین استفاده های معمول از عوامل بیولوژیک برای از بین بردن دشمن و ایجاد جو روانی بوده است؟! مانند استفاده ایتالیا از عامل تب زرد در اتیوپی و بروز اپیدمی در آن کشور در سال 1960، ایجاد باران زرد (مایکوتوکسین) توسط شوروی سابق، علیه شورشیان محلی در سال 1976، انفجار مرکز تحقیقاتی شهر سوردلاسک روسیه و شیوع عامل سیاه زخم در سال 1979، استفاده ی ناجوانمردانه ی رژیم جعلی صهیونیستی از عوامل تب زا علیه فلسطینیان در سال 1982، اسپری کردن گاز سارین در مترو ژاپن در سال 1995 و...

آیا می دانید مهم ترین عاملی که باعث رواج این نوع ترور شده است مرگ تدریجی انسانهاست که بدون کوچکترین جو رسانه ای و نارضایتی اذهان صورت می گیرد؟! آیا می دانید مرگبارترین بیماری های جهان در کجا تولید و تکثیر می شود؟! آیا می دانید یکی از خطرناک ترین ویروس های جهان، موسوم به زیکا برای اولین بار در بنیاد راکفلر در اوگاندا و در بدن میمونی که مورد آزمایشات خاصی قرار گرفته بود، دیده شد؟! آیا بیماری سندرم نارسایی تنفسی خاورمیانه موسوم به کرونا را می شناسید؟! آیا می دانید "سارس" نوع جدیدی از این سندروم است که از ویتنام و یکی از ایالات جنوبی چین آغاز شده و با شیوع در منطقه ی شرق آسیا به بیش از 30 کشور جهان منتقل شده است. و در چند ماه سبب ابتلاء 5000 نفر و بیش از 300 مرگ گردیده است؟! آیا می دانید عفونت مرس ناشی از ویروس کرونا مرگبارترین ویروس جهان، معروف به "سندروم تنفسی خاورمیانه" است؟! آیا می دانید که کارشناسان بهداشت انگلیس و رژیم صهیونیستی در حال کار روی تولید یک سلاح زیستی "سارس" مانند برای نژادی خاص هستند(!) که با شروع پاکسازی گسترده نژادی، می تواند یک تهدید جهانی ایجاد کند؟! آیا می دانید که رژیم صهیونیستی در صدد ایجاد نقص در ژن های خاص مردم عرب بوده است تا از این طریق نوعی سلاح زیستی نژادی خاص را تولید کند و به صورت مخفیانه جمعیت اعراب را هدف بگیرد و از این طریق، در مواقع ضروری یک پاکسازی نژادی گسترده را عملی کند؟! آیا می دانید بر اساس اعلام منابع اطلاعاتی،‌ این ویروس زیستی-نژادی در آزمایشگاه مطالعات مربوط به تسلیحات شیمیایی و بیولوژیکی «پورتون داون» واقع در جنوب انگلیس و با همکاری وزارت جنگ رژیم صهیونیستی با نهادهای دفاعی انگلیس ساخته می شود؟!

نه! قطعا نمیدانستید!

سلاح کشتار جمعی نوین!

حملات بیوتروریستی اغلب با قصد و نیت قبلی و به منظور وحشت آفرینی، تهدید و وادار ساختن یک دولت یا گروهی از مردم به انجام عملی یا برآورده کردن خواسته‏ای سیاسی یا اجتماعی یا برای از سر راه برداشتن فرد یا افرادی به صورت آرام و طبیعی، انجام می شود(!) که شناخته شده ترین روش آن عبارت است از پخش کردن ویروس، باکتری، میکروب یا دیگر عوامل بیماریزا و سمی که موجب بروز بیماری و مرگ در میان انسان‏ها، حیوانات و گیاهان می‏شود. "ایالات متحده آمریکا" از جمله کشورهایی پیشرو در تولید مواد رادیواکتیو، سلاح های شیمیایی و میکروبی، استفاده از سلاح های اتمی و کشتار جمعی و…است که در راستای برنامه ای که مبارزه با تروریسم و دفاع از حقوق بشر نام گرفته است!!! توسط دولتمردان این کشور انجام می پذیرد! و یکی از برنامه های خطرناک این کشور در جهت توسعه سلاح های کشتار جمعی، تولید سلاح های بیولوژیک و بیوتروریسم است.

با توجه به شواهد موجود، شیوع ویروس هایی مرگبار چون زیکا، سارس، مرس و کرونا و...از جمله برنامه های صلح طلبانه ی استکبار جهانی است؟!!

نظم نوین جهانی این گونه ادعا می کند!

 

 

شواهد گویای آن است که دیگر هزینه‌های ساخت و نگهداری تسلیحات هسته‌ای چندان به صرفه نیست و نظم به اصطلاح نوین جهانی از سوی دنیای غرب نیاز به اسلحه نوین کم هزینه و مخرب‌تری دارد(!) با این وصف آنچه خطر جدی مسابقه تسلیحاتی قدرت‌های استکباری در دنیای آینده خواهد بود توسعه غیر انسانی تسلیحات بیولوژیک است! همان طور که هم اکنون در آمریکا و برخی دیگر از مدعیان قدرت، مراکز ملی دفاع بیولوژیک در تمامی زیرشاخه‌های آن تاسیس شده است!

 

با زیکا و کرونا، ویروس های ساخت دست بشر آشنا شوید!

کروناویروس

کرونا خانواده بزرگی از ویروس‌ها هستند که بیماری‌های مختلفی را از سرماخوردگی معمولی گرفته تا سندرم حاد و شدید تنفسی یا همان "سارس" ایجاد می‌کنند. این بیماری به نام سندرم نارسایی تنفسی خاورمیانه شناخته شده است که به اختصار "مرس" خوانده می‌شود. کرونا نیز دستگاه تنفسی فوقانی و تحتانی را در انسان‌ها درگیر می‌کند و عامل یک سوم سرماخوردگی‌های شایع است.  تا کنون درباره راه‌های شیوع ویروس‌های انسانی کرونا مطالعات چندانی صورت نگرفته است، غیر از ویروس "مرس  و سارس". اما با توجه به تحقیقات انجام شده، ویروس انسانی کرونا می‌تواند از طریق هوا بوسیله سرفه یا عطسه، ویا از طریق تماس افراد مانند دست دادن یا بوسیدن منتقل شود. و در مواردی نیز از طریق لمس اشیاء یا سطوح آلوده و سپس تماس با چشم، دهان و بینی انتقال می‌یابد. از علایم اصلی این بیماری مبتلا شدن به تب، سرفه، تنگی نفس ومشکلات حاد تنفسی و همچنین سرفه‌های چند روزه ی ظاهراً بدون دلیل است. اما در موارد پیشرفت بیماری، مشکلات گوارشی نظیر اسهال، نارسایی حاد تنفسی، اختلالات انعقادی خون و نارسایی کلیه نیز گزارش شده است که اینمورد می تواند بیمار را به همودیالیز نیازمند کند. این بیماری در افراد مسن و یا کسانی که عارضه قلبی یا سیستم‌های ایمنی ضعیف دارند، شایع‌تر است. اینکه چرا کروناویروس کودکان زیر ۱۰ سال را مبتلا نمی‌کند؟ باید گفت هنوز علت این موضوع مشخص نیست. ممکن است بچه‌ها بدون علامت به بیماری مبتلا شوند و امکان انتقال آن به سایرین را نیز داشته باشند.

تولید واکسن کرونا

به گزارش شبکه تلویزیونی فرانس ۲۴، انستیتو پاستور فرانسه روز جمعه 11 بهمن اعلام کرد کارگروهی برای تهیه این واکسن تعیین کرده است که احتمالا تا ۲۰ ماه آینده آماده می شود. اما محققان چینی گفته اند که واکسن این ویروس برای درمان قطعی تا ۴۰ روز دیگر ساخته خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری وستینک، «ولادیمیر ژرینوفسکی» رهبر حزب لیبرال دموکرات روسیه در یک نشست با دانشجویان و اساتید یک موسسه مطالعات بین المللی روسی می‌گوید که شیوع ویروس کرونا در چین فتنه انگیزی آمریکا است. وی افزود: «آیا این واقعا یک نوع ویروس جدید است یا یک رفتار توطئه گرانه؟ آمریکا تنها کسی است باید مورد سرزنش قرار بگیرد. آمریکایی‌ها می‌ترسند که نتوانند بر چین غلبه کنند یا اینکه حداقل با آنها در یک سطح قرار بگیرند.» ژیرینوفسکی با بیان اینکه چنین اقدامات توطئه گرانه‌ای جدید نیست به ویروس‌های آنفلوآنزای پرندگان، و ویروس گوشت انگلیسی اشاره کرد و تاکید کرد که در عرض یک ماه همه چیز تمام شد. داروها فروخته شدند و افرادی میلیاردر شدند.

 ویروس زیکا و کنترل نسل!

 

 

ویروس زیکا یک بیماری عفونی گرمسیری ست که توسط پشه‌ای موسوم به «آیدس آیگیپتی» (حشره مصری) منتقل می‌شود. این پشه ناقل بیماریهای دیگری از جمله تب زرد و تب دنگی نیز هست. علائم و نشانه‌های این ویروس مبهم است؛ و عبارتند از: تب 65 درصد، راش 90 درصد، درد مفاصل 65 درصد،‌ ورم ملتحمه (چشم قرمز) 55درصد، درد عضلانی و سردرد 45 درصد، درد پشت چشم و استفراغ. برخی دیگر از علائم بارز این بیماری شامل بثورات جلدی و درد مفاصل است. سردرد، استفراغ، درد عضلانی و درد پشت ناشی از این بیماری اغلب خفیف بوده و علائم، تنها برای چند روز تا حدود یک هفته باقی می مانند.

زیکا مستقیما با بروز اختلالات شدید عصبی در نوزادان مرتبط است. به طوری که این بیماری در زنان باردار بیماری جدی تری را باعث شده و می تواند مشکلاتی در رشد جنین ایجاد نماید. این ویروس می تواند از طریق انتقال جنینی منتقل شود. مادر آلوده به این ویروس می تواند ویروس را به کودک خود از طریق جفت یا در هنگام زایمان منتقل کند. نوزادان مبتلا به این عفونت با میکروسفالی (سر غیرعادی کوچک) متولد می شوند، که می تواند به مشکلات شدید در رشد و مرگ زودرس نوزاد منجر شود. تاثیر ویروس زیکا بر نوزادان و کوچک کردن جمجمه آنها و مرگ زودهنگامشان، نشان از این دارد که سردمداران کشورهای به اصطلاح قدرتمند مانند راکفلر با صرف هزینه‌های گزاف، جلوگیری از رشد جمعیت در کشورهای در حال توسعه را نشانه گرفته‌اند و در فکر تسلط و نابودی مردمان این کشورها هستند.

آنچه آمارها می گویند...

در حالی که دکتر مارکوس اسپینال، مدیر بیماری های واگیردار سازمان بهداشت قاره آمریکا موسوم به PAHO گفته است: "تاسال 2007 صرفا 14 یا 15 مورد ابتلا به این بیماری ثبت شده است."؛ اما سازمان بهداشت جهانی اعلام کرده است: " تا پایان سال 2016 احتمالا تا چهار میلیون نفر در کشورهای واقع در قاره های سه گانه آمریکا به این ویروس آلوده شوند!" در ایران نیز از سال ۱۳۹۰ نظام مراقبت فعالی برای کنترل حشره‌ی ناقل این بیماری توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی راه‌اندازی شده‌ است و رد پای پشه‌ی زیکا به صورت کاملا جدی رصد می‌شود. (خداراشکر که در این زمان وزارت بهداشت تحت نفوذ دولت روحانی نبوده است!) در طول این مدت تنها یک مورد سال ۱۳۹۳ در مناطق بسیار کوچکی در ایران، این حشره شناسایی شده که بلافاصله اقدامات سرکوب گرایانه برای کنترل این عامل توسط مسئولان وزارت بهداشت صورت گرفته و مورد دیگری در باره این بیماری و پشه ناقل آن گزارش نشده است!

 

یک اتفاق عجیب!

طی سال‌های اخیر شیوع و گسترش زیکا به ویژه در آمریکای جنوبی و برزیل افزایش یافته است. اتفاق عجیب اینجاست که شیوع این بیماری در برزیل درست زمانی اتفاق افتاد که پشه‌های اصلاح ژنتیکی شده شرکت زیست فناوری "Oxitec" انگلیس نیز رهاسازی شدند یعنی در سال 2012 و در یک منطقه مشخص! اکنون ویروس زیکا که نوعی ویروس مرگبار نیز می‌باشد، توسط دو کمپانی "LGC Standards" در انگلیس و شرکت "ATCC" در آمریکا به صورت آنلاین فروخته می‌شود(!) و به قیمت 599 یورو در اختیار سایر موسسات و تیم‌های تحقیقاتی قرار می‌گیرد!

تجارت پر سود...

نکته جالب توجه در فروش ویروس زیکا، نام سرمایه‌گذار ومالک این ویروس است: "بنیاد راکفلر"

راکفلر از بینانگذاران و نیز طراحان و حامیان قدرتمند ایلومیناتی بزرگ‌ترین و مخوف‌ترین تشکیلات ماسونی است. که در تاریخ ۱۳ سپتامبر ۱۹۷۵ کار خود را با موضوع ایجاد حکومت واحد جهانی آغاز کرد. کلیات طرح‌های تقسیم دنیا،‌ تغییر حکومت‌ها، تغییر نقشه‌ی جغرافیایی، راهبردهای اقتصادی، ارتباطی،‌ خبری،‌ تبلیغاتی و … در این تشکیلات طراحی می‌گردد. این بنیاد فعالیت گسترده‌ای در برنامه‌های مربوط به کنترل جمعیت و واکسینه کردن مردم کشورهای جهان سوم داشته است! بنیاد راکفلر با پرداخت رشوه های کلان به گزارشگران و تامین منابع مالی رسانه های بزرگ، آنها را در جهت اهداف خود به کار گرفته اند.  اینکه موضوعاتی همچون تغییرات آب و هوایی کره زمین به شدت به صورت یک پدیده تراژیک منتج از مداخله بشر در محیط زیست کره زمین در رسانه ها مطرح و تبلیغ شد و یا غذاهای تغییر یافته ژنتیکی به عنوان داروی شفابخش تمامی بیماری ها معرفی شدند همه از تبلیغات این بنیاد مخوف است.

جالب توجه آن است که با شیوع و گسترش بیماری ویروس زیکا، اکنون دانشمندان به دنبال تولید واکسن این ویروس می‌باشند؛ لذا گروه راکفلر به عنوان سازمانی قدرتمند و فعال در تولید واکسن، با مشارکت در طرح‌های تهیه واکسن سود کلان دیگری به جیب خواهد زد!

همه چیز درباره ی درمان زیکا  و کرونا

تنها روش برای پیشگیری از عفونت زیکا، پرهیز از گزیده شدن به‌وسیله پشه‌ها است. به ویژه در نواحی که این بیماری شایع است. و یا استفاده از مواد دفع حشرات، پوشاندن بدن با لباس، پشه بند، از بین بردن آب های راکد زیرا این آب ها مکان تولید مثل پشه ها هستند. هم چنین استامینوفن (پاراستامول) ممکن است به بهبود علائم کمک کند. 

اما ظاهرا درمان خاصی برای بیماری‌هایی که براثر ویروس کرونا ایجاد می‌شود، وجود ندارد. ویروس تحقیقات نشان داده است که کرونا در خفاش و شتر بوده و علاوه بر راه انتقال آن از این حیوانات، در صورت ابتلا افراد، از طریق ترشحات تنفسی و روبوسی احتمال انتقال آن وجود دارد.اکثر افرادی که مبتلا به بیماری کرونا هستند، پس از مدتی، خود، بهبود می‌یابند، هرچند کارهایی هست که با انجام آن می‌توان از علائم آن خلاصی یافت، مانند: مصرف داروهای مسکن و تب بر (مراقب باشید، نباید آسپرین را برای کودکان استفاده کنید) و استفاده از مرطوب کننده‌های هوای اتاق یا دوش آب گرم برای التیام گلودرد و سرفه...

برای جلوگیری از ورود ویروس کرونا به کشور، در برخی مبادی ورودی کشور دوربین‌های حرارتی نصب‌شده با سرعت و دقت بسیار بالا قادر است دمای بدن مسافران ورودی را اندازه‌گیری و نمایش دهد تا مسافران مشکوک به بیماری ویروسی کرونا مورد آزمایش‌های دقیق‌تری قرار گیرند.

 

در پایان باید گفت همان گونه که برخی از نـویـسـنـدگـان غـربـی نیز اظـهـار مـی کـنـنـد، رژیـم صـهـیـونـیـسـتـی پـیـش قـراول دولتـهـایـی اسـت کـه اقـدام بـه پـژوهشهای سری جدّی برای پیشرفت و تولید سلاحهای نوین و مخرب می کنند. شـکـی نـیـسـت کـه دانـشـمندان غربی، عمدتاً یهودی با دانشمندان اسرائیلی در این زمینه هـمکاری کامل دارند!

 

اما این دشمن لجوج و سرسخت نمی داند إِنَّ مَعِیَ رَبّی یعنی چه!!!

  لَا تَخَافَا إِنَّنِی مَعَکُمَا أَسْمَعُ وَأَرَى؛1  «نترسید! من با شما هستم؛ (همه چیز را) می‌شنوم و می‌بینم!»

عمار فضای مجازی

 

1- سوره مبارکه طه آیه ۴۶

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۱/۱۸
seyed hossein hovalhagh

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی