هوالحق

هوالحق
بایگانی

سلطه کامل صهیونیستها!!!

شنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۹، ۰۵:۲۲ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

 

 

«خَتَمَ اللّهُ عَلَى قُلُوبِهمْ وَعَلَى سَمْعِهِمْ وَعَلَى أَبْصَارِهِمْ غِشَاوَةٌ وَلَهُمْ عَذَابٌ عظِیمٌ؛1 خداوند بر دلها و بر گوشهایشان مهر نهاده است، و بر دیدگانشان پرده‏اى است و عذابى بزرگ [در پیش‏] دارند.

صهیونیست ها معتقدند برای سلطه به دنیا باید دو شریان مهم را به دست بگیرند. اقتصاد و رسانه  دو ابزار اصلی صهیونیست ها برای نفوذ در جوامع مختلف و دستیابی به اهدافشان است. اول، کنترل ذهن مردم با استفاده از رسانه و دوم، استراتژی اغوا، به این معنا که مردم یک کشور آرزوی یک کشور دیگر را داشته باشند. و سوم ترویج بی بند و باری. اینکه بیش از 90 درصد رسانه ی جهانی تحت سلطه ی صهیونیست هاست و روزانه بیش از 40 میلیون کلمه خبر توسط آن ها تولید می شود؛ یعنی صهیونسیم جهانی اذهان عمومی را به هر طرف که بخواهد سوق می دهد.

اما استراتژی اقتصادی صهیونیست ها برای رسیدن به اهدافشان چیست؟ این خفاشان خونخوار، مقاصد شومشان را در قالب پروتکل های بین المللی طراحی می کنند و با استفاده از مهره های خائنِ نفوذی، نخبگان اقتصادی کشورها را در اختیار گرفته  و با ایجاد بحران های اقتصادی و نابودی صنعت غیر صهیونیستی، صنعت و سرمایه کشورها را به انحصار خود در می آورند.

طراحی و ساخت شبکه های اجتماعی چون تلگرام و اینستاگرام و توئیتر و واتس اپ و فیس بوک و... نیز علاوه بر اینکه یک بانک اطلاعاتی قدرتمند جهانی برای این رژیم منحوس فراهم کرده، یک شبکه اقتصادی قوی نیز برای تل آویو است. واقعیت این است که صهیونیسم بین‌الملل از هر ابزاری برای پیشبرد اهداف زیاده‌طلبانه خود بهره می‌برد. اهدافی چون تسلط بر جهان و تشکیل حکومت جهانی از طریق دخل و تصرف در اقتصاد بین‌الملل و اقتصادهای ملی، کنترل رسانه‌های همگانی و دامن‌زدن به اختلافات مذهبی. و البته تنها کشوری که مزاحم این طرح و برنامه آنان شده، ایران است و تنها ملتی را که هنوز نتوانسته اند کامل به زانو درآورند ملت شیعه است. لذا تمام سعی و تلاششان، این روزها بر روی ایران و ملتهای شیعه متمرکز شده است. در پروتکل‌های جهانی (صهیونیستی) آشکارا این موضوع بیان شده است اما متاسفانه، کم‌کاری و سهل‌انگاری  شما مسئولان خائن و یا غافل، در کنار عدم آگاهی عموم مردم از این اهداف، منجر به گسترش و فراگیر شدن پدیده‌های ناگواری چون توئیتر، تلگرام، اینستاگرام، سایت های مستهجن انتشار عکس و فیلم و... در ایران شده است. مسئولین محترم! واقعا به چه کسانی یاری می رسانید؟! رهبران صهیونیستی و صهیونیسم بین الملل؟!! از شما می پرسم؛ آیا فضای مجازی هم محضر خدا نیست؟؟

 وقتی می دانیم رتبه اول کاربران تلگرام (علیرغم فیلتر بودن) و یا حتی اینستاگرام، برای ایرانیان است و تا وقتی این مدال طلایی که مایه ننگ و شرمساریست بر گردن ماست! چگونه میتوانیم به کشور عزیزمان خدمت کنیم؟!! آیا میدانید ما عامل تقویت اطلاعات و اقتصاد نامشروع این خفاشان صهیونیست هستیم؟!! آیا وظیفه ما در برابر حفظ مرزها و دین و آیین مان تنها به شعارهای حماسی و چند تجمع و ...ختم می شود؟! آیا شما جوانان انقلابی نمی بینید که فعالیتهای شما در این شبکه ها هیچ اثر مثبتی ندارد و هر روز بیشتر از گذشته جوانان و نوجوانان ما غرق در فساد و گناه و آلودگی می شوند؟!! چرا باید اکثر آحاد ملت به خصوص قشر حزب الله به همین سیاق پافشاری داشته باشند؟!!

اکنون که تقریبا نیمی از نمایندگان مجلس محترم شورای اسلامی را قشر حزب الله تشکیل میدهد تقاضامندیم، قوانینی محکم و قوی برای ساماندهی فضای مجازی و حفظ امنیت اطلاعاتی و اقتصادی و حقوق شهروندی وضع کنید؟ از کمیسیون اقتصادی و فرهنگی مجلس میخواهیم، متوجه خیانت وزارت ارتباطات و سود رسانی کلان حضور کاربران در این نرم افزارها به دولت حرام زاده و نجس اسرائیل باشند. شاید زمان آن رسیده که دستان کثیف حامیان دولت صهیونیستی اسرائیل را از حریم کشور اسلامی مان کوتاه کنیم.

نمایندگان دلسوز مجلس، قوه قضائیه و مسئولین محترم دستگاه های امنیتی! بسیاری از سایت های اشتراک گذاری فیلم وعکس (ایرانی و غیر ایرانی)، امکانات کامل دانلود محتواهای ضدارزشی و فاسد را در اختیار مخاطبان قرار می دهند. مخاطبانی که طیف وسیعی از آنها نوجوان و جوان هستند، در حین جستجوی مثلا مطالب آموزشی(!)، با جذابیت های کاذبی از این دست روبرو می شوند. بسیاری از این سایت های اشتراک گذاری فیلم وعکس از این حد هم فراتر رفته و تصاویر مذکور را با قیمت کم و بدون هزینه پست در اختیار مخاطب قرار می دهند!

 مگر نه اینکه طبق قانون کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه و بر اساس ماده 22 قانون جرائم رایانه‌ای، در قسمتی با عنوان "محتوا علیه عفت و اخلاق عمومی" آمده است: "اشاعه فحشاء و منکرات2 و تحریک، تشویق، ترغیب، تهدید یا دعوت به فساد و فحشاء و ارتکاب جرایم منافی عفت و...3 وانتشار، توزیع و معامله محتوای خلاف عفت عمومی ( مبتذل و مستهجن )4 و تحریک، تشویق، ترغیب، تهدید یا تطمیع افراد به دستیابی به محتویات مستهجن و مبتذل،5 ممنوع است و مجازات و پیگرد قانونی دارد"؟!!

حال از شما مسئولین محترم وزارت ارشاد و دستگاه های امنیتی سوال می کنم؛ آیا فضای مجازی محضر خدا نیست؟!! مسئولانی که دلسوز انقلاب و اسلام و ایران هستید! پاکی و معصومیت نوجوانان وجوانان ایرانِ شهید پرور در خطر است.

 آیا زمان آن نرسیده که با این فضای افسارگسیخته و رها و این جاسوس کده ها و فحشا خانه های مخوف و تروریست صهیونیستی که پا بر روی امنیت ملی، فرهنگی  و اقتصادی کشور گذاشته اند برخورد انقلابی کنید؟ آیا نشنیده اید که علامه طباطبائی به شاگرد خود که در حجره اش غیبت شده بود فرمودند: "این حجره دیگر برای درس خواندن مناسب نیست اتاقت را عوض کن؟" چگونه در فضایی که میلیاردها گناه کبیره در روز انجام میشود، میتوان انسان تربیت کرد و آموزش داد؟!! آیا بعد از گذشت چهل سال از انقلاب اسلامی، ملت ایران مستحق داشتن فضایی پاک و امن و ارزان برای آموزش نوجوانان و جوانانش نیست؟!!

همیشه کلام مولا علی (علیه السلام) را به یاد داشته باشید که مى فرمایند: "به خدا سوگند! کسى که دشمن را بر خویش مسلّط کند تا گوشتش را بخورد و استخوانش را بشکند و پوستش را بشکافد، عجز و ناتوانیش بسیار بزرگ و آنچه در درون سینه دارد [یعنى قلب و اراده و تصمیمش] بسیار ضعیف و کوچک است."6    

مبارزه با صهیونیسم جهانی در هر برهه ای از زمان می تواند شکل بگیرد و هر لحظه از زندگی می تواند به نمادی راستین مبدل گردد.

والسلام

گردانی نژاد

 

  1. بقره آیه 7
  2. (بند2 ماده6 ق.م)
  3. (بند ب ماده 15 قانون ج.ر و ماده 639 ق.م.ا)
  4. ( بند 2 ماده 6 ق.م و ماده 14 قانون ج.ر )
  5. ( ماده 15 قانون جرایم رایانه‌ای)
  6.  خطبه34 نهج البلاغه
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۶/۰۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی