هوالحق

هوالحق
بایگانی

واکسن پیشگیری یا مرگ همگانی؟!

يكشنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۹، ۱۰:۰۸ ق.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام بر قلب زینب صبور

مدتی است خناسان و شایعه پراکنانی که گوش به دهان استکبار جهانی دارند، ماجرای بیماری همه گیر آبله  در زمان امیر کبیر و امتناع مردم از آبله کوبی به دلیل جهل و نادانی و شایعه پراکنی خناسان و بیمار دلان مبنی بر اینکه آبله کوبی موجب ورود جن به بدن بیمار می شود؛ استفاده کرده و مقایسه می کنند با اوضاع امروز کشور که چرا برخی مخالف واکسن کرونا و آنفلوانزا هستند؟!! و اینکه چرا با شایعه پراکنی سدی در برابر وزارت بهداشت شده اید و مانع خرید واکسن کرونا می شوید!


بله درست است آن زمان جهل و نادانی زیاد بود مردم به کتاب و کتابخانه دسترسی چندانی نداشتند و از طرفی بیمار دلان همه جا می چرخیدند و شایعه پراکنی می کردند. اما امروزه با پیشرفت علم و دانش و سرعت اطلاع رسانی، اطلاعات و آگاهی مردم از مسائل مختلف بسیار بیشتر شده، گرچه در کنارش بیمار دلان و نوکران استکبار جهانی هم افزون تر شده اند! 


باید گفت آقایان! برادران! خواهران! ملت بزرگ ایران! 
به درأیت و شجاعت و وطن دوستی  امیر کبیر هیچ شکی نیست. 
امیرکبیر در طول سه سال وزارت خود دست بیگانگان را از کشور ایران کوتاه کرد. سه سال شبانه روز بدون وقفه و برای رضای خدا برای رفاه ملت تلاش کرد و مانع نفوذ و دست درازی بیگانگان به ذخایر ملی شد. شهید امیر کبیر فقط سه سال اداره کشور را در دست داشت اما در همین مدت کم خدمات بزرگ و پرباری انجام داد و سرانجام به خاطر همین تلاش ها و خدمات ارزشمندش که پایانی جز قطع کامل دست دشمن از ایران را نداشت، کشته شد.
امّا شما چه؟ شما چه کار کردید که خود را با مرد بزرگی مثل امیر کبیر مقایسه می کنید؟ شما که تمام ذخایر ملی، اقتصاد کشور و عزت ملت را به تاراج داده اید. شما که حتی آب خوردن این ملت را به برجام بی فرجام پیوند زده اید و اقتصاد کشور را در نهایت بی شرمی دو دستی به دشمن خون خوار و قسم خورده ی اسلام و ایران اسلامی تقدیم کرده اید. شما که جان مردم برایتان چنان بی اهمیت است که حتی حاضر نیستید از دارویی که با تلاش و همت دانشمندان ایرانی که در داخل کشور تهیه شده است، استفاده کنید. 
شما که دست طبیبان و متخصصان داخلی را از پشت بسته اید و نه تنها با طب سنتی که حتی با طب اسلامی که منتسب به اهل بیت علیهم السلام است صریحا مخالفت می کنید و آن را طب شیادی می نامید و حتی از بردن نام داروی امام کاظم علیه السلام واهمه دارید! با چه رویی خودتان را با امیر کبیر مقایسه می کنید؟!! امیر کبیر آنقدر جان مردم برایش اهمیت داشت که شب و روز برای خدمت به این مردم استراحت نداشت. ایشان نه بر اساس گمان که بر اساس تجربه ای موفق، آبله کوبی را در دستور کار قرار داد. برخلاف شما که جان مردم را وسیله آزمایشات دارویی سازمان (صهیونیستی) بهداشت -بخوانید مرگ- جهانی قرار دادید و مردم را موش آزمایشگاهی فرض کردید و داروهای پیشنهادی و آزمایشی این سازمان منحوس و معلوم الحال را که دستهای پلید صهیونیسم جهانی به خوبی در آن مشخص است، را بدون هیچ تجربه و آزمایشی به روی ملت رنج کشیده ی ایران به امتحان گذاشتید! و باعث مرگ یا بهتر است بگویم شهادت هزاران ایرانی شده اید.

 


 اما سوالات ما از وزارت محترم بهداشت!

جناب وزیر! شما که این همه ادعا می کنید گوش به فرمان رهبری هستید و چپ و راست اظهار ارادت کرده و از ایشان تشکر می کنید (اما در عمل هیچ)، چه طور در شرایط تحریم و بدون اجازه آمریکا واکسن آنفلوانزا را وارد کشور کرده اید؟!! ما که در همه موارد تحریم هستیم حتی داروهایی که مخصوص کودکان است، حال چگونه این واکسن کزایی برای ما با این سرعت و در این حجم زیاد آزاد شده است؟ آیا صهیونیسم جهانی دلش برای مردم مسلمان ایران سوخته است؟!!

یک میلیاردی که رهبری برای مقابله با کرونا اختصاص دادند کجا مصرف شد؟! چرا اینهمه با داروی امام کاظم علیه السلام که اتفاقا مجرب و نتیجه ای بسیار بهتر از داروهای شیمیایی دارد، مخالفت می کنید؟! کمی فکر کنید؛ مردم ایران که به اعتراف آمارهای جهانی موافق ترین مردم در برابر واکسیناسیون هستند؛ چرا در برابر این واکسن مقاومت و مخالفت میکنند؟!! واقعا نمیدانید یا خود را به گنگی زده اید؟ 

 ملت ما هرگز مخالف واکسناسیون نیستند. ما هم آرزوی ریشه کن شدن این ویروس منحوس را داریم ما هم نزدیک یک سال دلمان خون شده از فوت عزیزان و هموطنانمان؛ اما با واکسنهای بی اعتبار و معلوم الحال خارجی که در این شرایط سخت تحریم های غیر انسانی وارد کشور شده است، مخالفیم.

ملت ما خواهان رسیدگی قوه ی محترم  قضاییه به این موضوع مهم و اینکه چرا وزارت بهداشت اجازه داد که سازمان بهداشت -مرگ- جهانی، ملت ایران را موش آزمایشگاهی داروهای خود کند، هستند.   

بترسید از روزی که چندان دور هم نیست حقیقت آشکار شود و همه مردم دستان به خون آلوده ی شما را ببینند!

 

نباشیم روزی که جمهوری اسلامی نباشد

18 روز مانده به سیزدهم دی ماه سالروز شهادت سردار دلها    

عبادی 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۹/۳۰

نظرات  (۱)

۲۴ مهر ۰۰ ، ۱۵:۳۳ مخالف طب اسلامی

لعنت به جهل امثال شما.

که این ایران بزرگ رو نابود کردید.

بروید شاش شترتان را بخورید و روغن بنفشه در مقعد خود بریزید و خوش باشید تا خداوند شما را از شر آسیب مصون دارد.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی