هوالحق

هوالحق
بایگانی

دلنوشته ای با شهید حاج قاسم سلیمانی!

دوشنبه, ۴ اسفند ۱۳۹۹، ۰۵:۴۱ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام بر شهدا میعادگاه عاشقان راه خدا

سلام بر حسین و یاران حسین علیه السلام

و سلام بر زینب الگوی همیشه جاوید زن مسلمان (شهید محمد ابراهیم همت)

و سلام بر شهدا. سلام بر ابراهیم هادی ها و حججی ها. سلام بر سردار دلها.

سلام بر حاج قاسم عزیزی که این روزا خیلی دلتنگتیم. حاج قاسم! جات خیلی خالیه نمیدونم اگر بودی چه میکردی کاش بودی و میدیدی چطور فرمان رهبر عزیزمون را یه عده از خدا بیخبر زیر پا گذاشتند و دارند جولان میدهند.

حاج قاسم! قبل از هر چیز بگومگر تو چه نقشی در آرامش زمین داشتی که بعد از رفتنت زمین و زمان بهم ریخت؟! نبودی ببینی برای اعدام قاتلی که یک شهروند بیگناه را به طرز فجیعی به قتل رسانده بود، سلبریتی ها چه میکردند؟! وقتی حکم اعدام قاتل قطعی شد، چنان غوغایی در میان سلبریتی های مثلا وطن پرست و حامی حقوق بشر و بی بی سی و من و تو و معاندین و منافقین وووووو... به راه افتاد که نگو! مطمئنم خودت دیدی و شاهد بودی که در این قضیه جنایتکارانی چون رئیس جمهور آمریکا و مریم رجوی رئیس منافقین و کلا همه ضدانقلابیون، چه خوش درخشیدند!

اما اکنون که قوه ی مجریه علناً در تریبون رسمی دستور قتل میلیونها ایرانی را صادر کرده! آن هم با چه چیزی؟ با زهری به نام واکسن کرونای خارجی معلوم الحال، که مانند واکسن آنفلوانزا با وجود تحریم های شدید دارویی و مالی آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران، بدون هیچ گونه مخالفت یا ممانعتی وارد کشور شده است!!!! طبق معمول هیچ صدایی از این مثلا وطن پرستان و مدعیان حقوق بشر و کسانی که ادعا می کنند به فکر مردم اند –اما تنها برای مواردی که به نفع خودشان است اشک تمساح می ریزند- هیچ نفسی بلند نمی شود؛ تاکید می کنم هیچ نفسی بالا نمی آید!! تمام آنانی که برای اعدام قاتلان، خودشان را به آب و آتش میزدند و ناله ها سرمی دادند و اشک تمساح می ریختند و قوه ی قضاییه را شدیدا زیر سوال می بردند، کسانی که حتی کمترین شناختی از احکام قضایی نداشتند و ندارند، وکیل مدافع یک قاتل میشدند و برای قوه ی قضاییه تعیین تکلیف می کردند؛ اما اکنون همه مرده اند! کاملا مرده و بی نفس! اصلا وجود خارجی ندارند که به قوه ی مجریه ایراد بگیرند یا اعتراض کنند که چرا واکسن غیرقابل اعتماد خارجی را با وجود مخالفت صریح امام خامنه ای، بدون ممانعت آمریکا، وارد کشور شده است؟!!

سردار! شما بهتر میدانید که این واکسن ها شاید در کوتاه مدت عوارض خاصی نداشته باشند اما به احتمال فراوان جهت نابودی نسل انسانها و در راستای کاهش جمعیت جهان ساخته شده اند و شاید هم موجب عقیم شدن انسانها میشوند! این یک حقیقت غیر قابل انکار است که خداوند فرموده: وَ إِذا تَوَلَّى سَعى‌ فِی الْأَرْضِ لِیُفْسِدَ فِیها وَ یُهْلِکَ الْحَرْثَ وَ النَّسْلَ وَ اللَّهُ لا یُحِبُّ الْفَسادَ. و هرگاه به قدرت و حکومت رسد براى فساد در زمین و نابودى زراعت‌ها و نسل کوشش مى‌کند و خداوند فساد را دوست ندارد.1 این دقیقا همان چیزیست که گردنکشانی مثل آمریکا و انگلیس و اتحادیه ی اروپا و رژیم نامشروع صهیونیستی خواستار آن هستند و با صراحت اعلام کرده اند که ویروس کرونا را خودشان جهت نابودی جمعیت جهان ساخته اند.

همه مردم دنیا دیدند که این واکسن های خارجی حتی برای مردم همان کشورها هم موثر نبوده و نیست و عوارض روانی هم داشته است اما ظاهرا قرار است بقیه کشورها موش آزمایشگاهی این شرکت های صهیونیستی شوند ومی خواهند تاثیر این واکسن غیر قابل اعتماد را بر مردم رنج کشیده جهان و ملت عزیز ایران، امتحان کنند و خود به گوشه ای نشسته و شاهد قتل عام مردم باشند و از سر مستی و شادی به ساده لوحی و حماقت و بزدلی سران کشورهای فریب خورده که نهایت همکاری را با آ نان داشته اند؛ بخندند!!!

اما چرا باید مسئولان ما فکر کنند کشورهای بی رحم و خونخواری مثل آمریکا و انگلیس و اتحادیه اروپا دلشان به حال مردم ما سوخته و میخواهند برایمان دارو و واکسن ارسال کنند؟!! آیا نمیدانند که طبق آیات الهی قوم یهود بدترین و سرکش ترین و دشمن ترین مردمان هستند؟!! این آیه را نخوانده اند که خداوند میفرماید: لَتَجِدَنَّ أَشَدَّ النَّاسِ عَداوَةً لِلَّذِینَ آمَنُوا الْیَهُودَ وَ الَّذِینَ أَشْرَکُوا ... قطعاً سرسخت‌ترین مردم را در دشمنى نسبت به اهل ایمان، یهودیان و مشرکان خواهى یافت؟2 و اکنون ما شاهدیم همین قوم سرکش یهود که دل پیغمبرشان حضرت موسی علیه السلام را خون کردند، ویروس منحوس کرونا را به جان مردم انداختند و با دروغ بزرگی به نام واکسن -بخوانید زهر– میخواهند آن را جهش داده و انواع جدیدتر و کشنده تری به آن اضافه کنند -انگلیسی آفریقایی آمریکایی چینی ژاپنی ...- تا عده بیشتری را قتل عام کرده و مردم دنیا را سرگرم کنند و خود به چپاول و غارتگری و استعمار و استثمار ملتها بپردازند!

حاج قاسم عزیز! میدانم که شاهدی و میبینی که این دشمنان قسم خورده ی اسلام به وسیله مزدوران و ایادی داخلی خود چگونه سعی دارند این زهر را در کام مردم رنج کشیده و صبار و شکور جمهوری اسلامی ایران بریزند تا  ایران این کشور امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف را تبدیل به ویرانه سازند؛ اما این را هم میبینی که هرگز نمی توانند به اهداف خود برسند.

آری آنان هرگز موفق نمی شوند.

انَّ مَعیَ ربّی.

نباشیم روزی که جمهوری اسلامی نباشد

 

  1. بقره 205
  2. مائده 82
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۱۲/۰۴

نظرات  (۱)

 

سلام عین همین نوشته تو 2 تا وبلاگ دیگه هم هست

قضیه چیه؟ 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی