هوالحق

هوالحق
بایگانی

بسم الله الرحمن الرحیم


 

● طبق اخبار رسیده از منابع برون مرزی، ایستگاه جاسوسی  و اطلاعاتی و شنود و امنیتی رژیم صهیونیستی در شمال عراق هدف حمله افراد ناشناس قرار گرفته است.

● این مرکز امنیتی که در استان های شمالی عراق (استان اربیل محل سکونت اولاد بارزانی) قرار دارد به شکل قابل توجهی منهدم شده و بیشتر افراد حاضر در آن ، که عمدتا وابسته به #موساد اسرائیل بودند به هلاکت رسیده و زخمی شده اند.

● از حمله مرگبار به مقر جاسوسی موساد اسرائیل به صورت مستند فیلمبرداری شده است.

● به نقل از منابع امنیتی در عراق، گروهی که این حمله مرگبار را انجام داده اند، از عملیات خود همچنین با دوربین های حرارتی فیلمبرداری کرده اند و اعلام کردند که در زمان مناسب به زودی فیلم عملیات، منتشر خواهد شد.
 

مقاومت عراق، موساد را تهدید کرد

● تیم فرهنگی‌رسانه‌ای «برادران جهاد الکترونیک» وابسته به مقاومت اسلامی عراق، با انتشار نقشه‌ای، محدوده حدودی عملیات علیه یک مقر سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی(موساد) در کردستان عراق را تعیین کرده است.

● صحت داده‌های موجود در این نقشه، از سوی منابع رسمی تأیید نشده است.

● بر روی این نقشه، به زبان عبری خطاب به جاسوسان موساد نوشته شده: «شمال عراق، برای‌تان امن نیست.»
 

● همه این را بدانند

هر حمله ای که علیه اسرائیل و آمریکا در منطقه صورت می‌گیرد، به فرماندهی جمهوری اسلامی ایران است که بازوهای آن در سطح منطقه غرب آسیا  «خاورمیانه» عملیات را انجام می‌دهند.
 

 

● ما عاشق مبارزه با اسرائیل هستیم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۱/۲۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی