هوالحق

هوالحق
بایگانی

شرکت در انتخابات

پنجشنبه, ۹ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۸:۰۶ ب.ظ

 

 برسد به دست هموطنانی که به هر دلیلی قصد شرکت در انتخابات ندارن!

 ⁦ هم وطنم...

حاج قاسم دوست من و تو بوده و هست، 
اونم دوستی عاقل، مهربان، دلسوز و راستگو که حق بزرگی بر گردن ایران و ایرانی داره

قاتلان تروریست حاج قاسم هم دشمن من و تو...

این رو همه ی ما در تشییع بی نظیر حاج قاسم ثابت کردیم.

⁦⁩حالا سوال اینجاست:
شرکت نکردن من و تو درانتخابات، دل دوست ما رو شاد میکنه یا دشمن ما رو؟؟؟

بنظرت اون کسی که امروز از رأی ندادن من و تو خوشحال میشه حاج قاسمه یا قاتلان تروریست حاج قاسم؟؟؟

حاج قاسم و صدها هزار شهید دیگه جونشون رو برای حفظ و پیشرفت این انقلاب و نظام دادن، من و تو چطور؟ دینی بر گردن نداریم؟

بهتر نیست بجای انفعال و تحریم انتخابات، با حضور فعال در عرصه انتخابات و انتخاب مردان و زنانی از جنس حاج قاسم، در بهتر شدن مدیریت کشور اثرگذار باشیم و مانع از حضور نامردان و نااهلان به مجلس و کرسی های مدیریتی کشور بشیم؟ .

کمی بیشتر روی این موضوع فکر کنیم! 

 

 

#ما_منتظر_انتخاباتی_پرشور_هستیم

#مشارکت_حداکثری

#دوباره_ایران_دوباره_انقلاب

#التماس_تفکر

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۲/۰۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی